Pazartesi, Nisan 22, 2013

Enpara.com'un avantaj ve dezavantajları!



Reklamlarında sektörün ünlülerinden Nevzat Aydın'i görünce dikkatimi çeken Enpara sistemini önce internet sitelerinden inceledim.  Daha sonra da EFT / HAVALE ve diğer yıllık masraf tutarlarının  olmamasından dolayı sisteme geçmek için başvurdum.

Aynen reklamlarda yansıttıkları gibi Enpara adına gelen yetkili ile sorunsuz ve hızlı bir şekilde hesabım açıldı ve aktive edildi, kartım takdim edildi. Beni Enpara sisteminde en çok şaşırtan şey digital dünyanın önemli isimlerinden Nevzat Aydın ile tanıtım yapılması ve Yemeksepeti.com ile ortak çözümler sunulmasına rağmen iphone ve mobil versiyonlar hazır olmadan sistemin açılması. Projenin yönetici ekibi böyle önemli bir detayı nasıl atladılar hiç anlamadım. Gene de sistemde olmaktan mutlumuyum evet...


ENPARA AVANTAJLARI

Hesap açtırmak için bankaya gidilmiyor.
Kuryenin banka kartı getirmesi beklenmiyor.
Kart aidatı yok!
Hesap işletim ücreti alınmıyor.
Eft ve havale ücretsiz!
İnternet arayüzü basit ve sade.
Yemeksepeti.com siparişlerini enpara ile yaparsanız % 20 iade alıyorsunuz.


ENPARA DEZAVANTAJLARI

İphone app. yok!
Mobil ara yüzü yok!
Finans Bank ATM bulabilmek bir macera!




Hiç yorum yok: