Perşembe, Nisan 17, 2008

minyatür gül

Bugün Tansaş'da dolaşırken fevkal bir şey gördüm ve aldım. Kendileri Gül diye tabir ettiğimiz çiçek. Bunda bir fevkaledelik yok diyebilirsiniz. Ama insanın ofsinde canlı bir gül olması çok güzel geldi bir anda. Çiçeğin esas çekici tarafı minyatür olması. Bunda da bir gariplik yok diyenler daha fazla beni yormasın . Ben ilk defa bu kadar küçük bir gül görüyorum. Üstelik canlı. 3 tane açılmış bir tane yarı açılmış ve iki tane de goncesı var minnacık çiçeğimin.
Yukarda da rezidanslı gökdelenli manzarasında gülleirmi görmektesiniz.



Boyutları açıklayıcı olsun diye kurşun kalemli fotoğrafını bile çektim size ( Hep arkeologların buldukları çisimleri boyutu anlaşılsın diye pil ya da kalem gibi materyaller ile fotoğraflamasına özenmişimdir)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Minyatür gülden ben de aldım. Harika bir çiçek!... O güzellliği masanıza koyabiliyorsunuz ve iş yoğunluğu içinde, arada "bir fırt çekip" hayata bağlanıyorsunuz.
Tüm çiçekseverlere tavsiye ederim.
Prof. Dr. Namık Açıkgöz
Muğla Üniversitesi

Adsız dedi ki...

Aynı gülden bugün ben de aldım, harika şeyler! Üstelik Hem kırmızısını hem pembesini aldım. Pembesi de çok şahane idi...Ben de ofisimde masamın üzerine koyacağım... Umarım açmaya devam ederler... Bakımı nasıl diye araştırıken sizin sayfanıza rastladım... Sizinle tanışmasak da aynı heyecanı paylaşmak güzel....
Çevrenizden çiçekler eksik olmasın residanslı gökdelenlerinize rağmen ; )))

Adsız dedi ki...

evet biliyordum :) birileri daha aynı heyecanla çiçeğimin kardeşlerinden edinmiş . selamlar

Adsız dedi ki...

yok ben edinmedim ,sadece gördüm senin gülünden..yanından geçtim gittim..Fesleğen aldım:)))

tansel dedi ki...

hadi bee bak o kadar da .. neyse artık..:)) bak hala..