Perşembe, Kasım 16, 2006

"Yurtiçi Kargo" paranla rezil ol





Yurt içi kargo ile hayatımın geri kalanında bir daha çalışmayı düşünmüyorum. Ailemin İstanbula benim için bir paket göndermek için anlaştığı "yurt içi kargo" konya şubesi diğer firmalardan ve nakliye seçeneklerinde en fazla fiyatı vermesine rağmen, güvenli ve sağlam bir şekilde paketi ulaştıracağını garanti ettiğinden tercih etmiştik. Paket bana geldiğinde kırılmış ve kir içindeydi. Üstelik kargo görevlisi paketin ağırlığından beni suçlayıp kamyondan kapıya taşımam da yardım isteyip en sonunda da kapının önüne atıverdi. Şirketi aradığımız zaman özür bile dilenmedi. Kolay yoldan ve aldığı parayıb haketmeden çalışan bu gibi şirketleri boykot etmediğimiz takdirde, hiç bir sektörün Türkiyede gelişmiş ülke şartlarına çıkabileceğine inanmiyorum. Ve bu yazıyı okuyan herkesi kötü hizmet yada mal aldıkları şirketleri deşifre edip mümkün olduğunca çok kişiyle paylaşmaya çağırıyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yurt içi kargonun insana yaşattıkları rezillikleri saymakla bitmez çalıştırdıkları personellerin donanımsız ve yetersizlikleri işin ehli olmayan kişileri çalıştırmaları çocuk kapıyı açmadı diye gönderiyi alacak kişiyi akıllarınca cezalandırmaları saymakla bitmez